czwartek

Ekologiczny płyn do płukania tkanin koncentrat firmy Sodasan - moja opinia

Cześć!

Dziś chciałabym Wam "zaprezentować" ekologiczny płyn do płukania tkanin koncentrat firmy Sodasan. Kupiłam go razem z ekologicznym płynem do prania w zimnej wodzie, o którym pisałam ostatnio. Chciałam mieć taki zestaw płyn do prania + płyn do płukania. 

Używałam ekologicznego płynu do płukania tkanin zarówno z ekologicznym płynem, jak i zwykłym proszkiem. Efekt działania płynu był taki sam. Ubrania troszkę mniej się elektryzowały, miały bardzo delikatny naturalny zapach oraz nieco lepiej się je prasowało. Nie zauważyłam jednak, żeby tkaniny były bardziej miękkie a zapach szybko ulatywał. Cena za ten produkt nie jest mocno wygórowana a płyn jest średnio wydajny. Znaczącej różnicy między tym płynem do płukania a zwykłym płynem nie zauważyłam, dlatego więcej go nie kupię.

Ekologiczny płyn do płukania tkanin Sodasan


Oto, co producent o nim napisał:

Redukuje pozostałości po środkach piorących w pranych tkaninach, nadaje ubraniom aksamitną miękkość i przyjemny naturalny zapach. Po wypłukaniu ubrania są gładkie i łatwiej się prasują. Produkt bezpieczny dla osób o wrażliwej skórze.
Dozowanie: 1 nakrętka (40 ml) na jedno pranie.

Pojemność 750 ml.

Wyprodukowany w Niemczech.

Certyfikowany: Ecocert, Vegan i EcoGarantie.

Skład:
>30% woda
15-30% kwasek cytrynowy
<5% guma ksantanowa
olejki eteryczne
betaina pochodzenia roślinnego
citrale
CI75120
koncentrat aloe vera z upraw ekologicznie kontrolowanych

Podsumowanie:
+ ekologiczny
+ nie zawiera drażniących składników
+ ułatwia prasowanie ubrań
+ ubrania się nieco mniej elektryzują

- zbyt delikatny (słaby) zapach
- brak znaczących efektów
- ok. 16 zł za 750 ml

Pozdrawiam 
Kastiana :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...