czwartek

Żel pod prysznic Owoce Noni firmy Eva Natura - moja opinia

Cześć!

Nie ma to jak wysłać mężczyznę na zakupy...;-) Niedawno byłam w szpitalu i potrzebowałam żelu pod prysznic, bo mydło, które wzięłam było nieporęczne. Mój kochany poszedł do pobliskiego sklepu i wybrał dla mnie żel kierując się dwoma kryteriami: ładny zapach, niska cena. ;-)

Żel pod prysznic Owoce Noni z kolekcji Natura (Pollena-Eva) faktycznie ma bardzo ładny, odprężający zapach, który jeszcze przez jakiś czas pozostaje na skórze. Żel dobrze się pieni, jest wydajny. Nie wysusza skóry, mimo że zawiera dużo szkodliwych substancji chemicznych. Gdyby nie ten fakt, bardzo chętnie kupiłabym kolejną butelkę.


Żel pod prysznic Owoce Noni

Oto, co napisał producent:

Ten odprężający żel wzbogacony wyciągiem z owoców Noni zapewni Ci uczucie czystości, świeżości i nawilżonej, jedwabistej skóry. Poczuj inspirujący, nawiązujący do obszarów Polinezji zapach, który pieści Twoje zmysły i rozpromienia ciało. Rozprowadź na wilgotnej skórze do wytworzenia pachnącej piany. Dokładnie spłucz. Przebadano dermatologicznie.

Pojemność 300 ml.

Wyprodukowany w Polsce.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate/Lauryl Glucoside, Coco Glucoside/Glyceryl Oleate, Laureth-3, Parfum, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Panthenol,  Morinda Citrifolia fruit extract, Polyquaternium-7,  Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Potassium Sorbate, Limonene, Cinnamal, CI 15985, CI 19140, CI 42080

Na czerwono zaznaczyłam szkodliwe substancje.
Cocamidopropyl betaine jest szkodliwy, gdy występuje w połączeniu z sodium laureth sulfate. Barwniki: CI 15985, CI 19140, CI 42080 są szkodliwe w przypadku ich spożywania.
A żelu pod prysznic raczej się nie je ;-)


Podsumowanie:
+ pięknie pachnie
+ nie wysusza skóry
+ jest tani
+ jest wydajny

- nie jest ekologiczny
- zawiera konserwanty
- zawiera szkodliwe substancje chemiczne

Pozdrawiam
Kastiana :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...