wtorek

Wzorki na paznokcie - czerwona elegancja

Hej,

dzisiaj chciałam Wam przedstawić inny prosty elegancki pomysł na paznokcie - czerwony podkład ze złotym wzorkiem.

Wzorek krok po kroku:

krok 1. Pomalowałam paznokcie podkładem Inglot Silk Wrap, który wyrównał mi płytkę paznokcia.
krok 2. Następnie pomalowałam paznokcie pierwszą warstwą czerwonego lakieru, po jej wyschnięciu nałożyłam następną warstwę.
krok 3. W kolejnym kroku namalowałam biało-złotawym lakierem do wzorków pionową kreskę na skraju paznokcia wzdłuż jego linii.
krok 4. Potem tym samym lakierem namalowałam poziomą kreskę wzdłuż końcówki paznokcia, prostopadle do poprzedniej.
krok 5. Powstały mały kwadracik w kąciku paznokcia zamalowałam lakierem do wzorków.

Oto efekt:

Wzorki na paznokcie czerwona elegancja przybliżenie

Wzorki na paznokcie czerwona elegancja

czerwony lakier do paznokci

Świetny czerwony lakier firmy Safari..

Ingrid Cosmetics Professional Art Nail 118A

Ingrid Cosmetics Professional Art Nail 118A przybliżenie

Lakier do wzorków Ingrid Cosmetics Professional Art Nail 118A

Pozdrawiam
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...