piątek

Zdobienie paznokci naturalnych - niebo nocą

Hej!

Szybko i na specjalną okazję można wykonać  na paznokciach proste zdobienia w kształcie sześciokątów foremnych. Moja propozycja to ciemny niebieski (lekko zmieniający kolor pod innym kątem) lakier i do tego po dwa cekinki przyklejone tak by prawie stykały się kątami. Cekinki są srebrne, mieniące się. 

Najpierw na paznokcie położyłam bazę, którą Wam wcześniej pokazałam, następnie dwie warstwy lakieru i na świeży lakier (jeszcze nie wyschnięty) przykleiłam cekinki. Jeśli mają się lepiej trzymać to można dodać kropelkę kleju do tipsów.

Wzorki na paznokcie niebo nocą 1

Wzorki na paznokcie niebo nocą 2

Lakier do paznokci Wibo 278
Lakier do paznokci firmy Wibo nr 278


Pozdrawiam
:-)

2 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuję za rady, postaram się z nich skorzystać :) Bardzo ciekawy blog. Podoba mi się jego temat, wydaje mi się, że będzie pomocny wielu osobom. Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy to kolor tego lakieru, świetny, muszę kiedyś się wybrać na zakupy i poszukać go. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :-) Cieszę się, że Ci się podoba. Lakier kupiłam jakiś czas temu w drogerii Natura. Pozdrawiam i zapraszam po kolejne inspiracje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...