sobota

Zdobienie naturalnych paznokci krok po kroku - Trzy kropki

Cześć!

Ostatnio dostałam w prezencie imieninowym lakier w modnym tego lata kolorze i postanowiłam "wyczarować" coś eleganckiego i prostego zarazem. W tym celu użyłam jasnoróżowych cekinów. 

Moim zdaniem wygląda to super, jednak nadaje się raczej tylko na imprezę. Cekiny dość szybko odpadają i trzeba na nie bardzo uważać, a do tego samo wykonanie jest czasochłonne.

W komentarzu napiszcie, jak Wam się podoba.


Wzorki na paznokcie trzy kropki
Trzy kropki


Wzorek krok po kroku:

krok 1. Nałożyłam na paznokcie podkład Inglot Silk Wrap.
krok 2. Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami różowego lakieru. Drugą warstwę nałożyłam po wyschnięciu pierwszej.
krok 3. W górnym rogu paznokcia kapnęłam kropelkę kleju do tipsów (ciut mniejszą niż rozmiar cekinka).
krok 4. Następnie ostrym końcem patyczka dotknęłam kleju, by łatwiej było złapać cekin. Potem naniosłam cekin w miejsce kleju i przez kilka sekund mocno przytrzymałam go płaską częścią patyczka, żeby klej dobrze złapał.
krok 3. i 4. powtórzyłam 3 razy na każdym paznokciu, tak by cekiny się stykały.
krok 5. Kiedy wszystkie cekiny były już naklejone, w celu dłuższego utrzymania efektu mojej pracy i wyrównania wszystkich nierówności powstałych przy nakładaniu lakieru, nałożyłam przyspieszacz firmy Essence.

Oto efekt:
Wzorki na paznokcie trzy kropki przybliżenie

Wzorki na paznokcie trzy kropki różowe


Wzorki na paznokcie trzy kropki wszystkie


Jasnoróżowe cekiny

Niestety zdjęcie nie oddaje w pełni koloru. Są to jasnoróżowe mieniące się cekiny.

Max Factor nailfinity disco pink

Lakier Max Factor z serii nailfinity kolor disco pink 704

Ricco Klej do tipsów

Klej do tipsów firmy Ricco

Essence Quick dry topcoat

Przyspieszacz firmy Essence

Pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...