wtorek

Wzorki na paznokcie krok po kroku - złota elegancja

Cześć!

Sezon ślubny w pełni. Pewnie wiele z Was wybiera się na wesele. Zawsze modnym kolorem jest złoty, dlatego postanowiłam wyczarować elegancki czarny wzorek na złotym paznokciu. Niestety, jest to pracochłonny wzór, ale ułożenie pasków pięknie podkreśla długie paznokcie i efekt końcowy jest niesamowity. Serdecznie zapraszam do kopiowania wzorku na swoich paznokciach :-)

Złota elegancja

A teraz wzorek krok po kroku:

krok 1. Pomalowałam paznokcie podkładem Inglot Silk Wrap, który wyrównuje płytkę paznokcia.
krok 2. Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami złotego lakieru.
Krok 3. Następnie czarnym lakierem do wzorków pociągnęłam linię pod kątem około 45 stopni. Mnie jest wygodnie zaczynać linię od końca paznokcia i ciągnąć ją do boku, ale to zależy, jak komu wygodnie. Linię maluję, jak na zdjęciu.
krok 4. Kolejne linie maluję, jak na numeracji na zdjęciu. Należy zwrócić uwagę, by łączenie linii 1 i 2 oraz linii 3 i 4 było mniej więcej w połowie paznokcia.




Pozdrawiam :-)

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...