wtorek

Recenzja na dziś - Indyjskie kosmetyki Shahnaz Husain - Himalayan herb snow day cream


Witajcie!

Chciałabym Wam przedstawić indyjski krem na dzień, który raczej nie jest dostępny w Polsce. 

Na początku bałam się używać kosmetyku na naturalnych składnikach stworzonego z myślą o nieco innej skórze niż moja europejska (bardzo blada). Odstraszał też trochę kolor kremu i jego specyficzny zapach. Jednak przemogłam się i spróbowałam. Krem mnie nie uczulił, dobrze się wchłaniał. Pozostawiał na skórze warstwę dobrze chroniącą przed zanieczyszczeniami, ale nie zauważyłam by moja skóra była po nim szczególnie nawilżona za to lekko czułam warstwę kremu na twarzy (może to ze względu na jego konsystencję. Ku mojemu zdziwieniu raczej nie barwił skóry za to lekko wyrównywał jej kolor. Krem świetnie się nadaje do warunków indyjskich, gdzie w miastach jest bardzo zanieczyszczone powietrze, w naszych warunkach również się sprawdzał

Himalayan herb snow day cream firmy Shahnaz Husain został stworzony szczególnie dla skóry wrażliwej z problemami. Pomaga usuwać martwe komórki z naskórka. Niezwykle efektywny w przypadku pryszczy, trądziku, skóry suchej, podrażnionej i z wysypką. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Waga netto: 40g
Cena ok. 520 rupii indyjskich

Składniki:
13% kaolin, 10% ricinus communis, 4% ash of zincum, 4% prunus puddum, 3% andropogon muricatus, 2% santalum album, 2% rosa alba, 1% celastrus paniculatus

Nie testowany na zwierzętach.


Shahnaz Husain Himalayan Herb snow day cream

Konsystencja i kolor kremu Shahnaz Husain Himalayan Herb snow day cream
                                                               Krem ma różowy kolor.



Pozdrawiam
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...