czwartek

Skoncentrowany proszek do prania firmy Sodasan - moja opinia

Cześć!

Na początek chciałam się podzielić z Wami opinią o proszku do prania, który kupiłam w celu przetestowania go, czy rzeczywiście jest lepszy niż zwykłe proszki dostępne w sklepach. Niedawno postanowiłam bardziej zadbać o zdrowie swoje i domowników, dlatego zamówiłam pierwszą paczkę z ekologicznymi środkami czystości. 
Na początek przedstawiam Wam moją opinię o produkcie, a następnie opis znajdujący się na opakowaniu oraz jego skład, na końcu dla zainteresowanych zamieściłam miejsce, gdzie go kupiłam. Jeśli macie ochotę to przetestujcie same.

Proszek jest w poręcznym opakowaniu oraz zawiera bardzo pomocną miarkę. Jest niezwykle wydajny. Pranie ma dość naturalny zapach. Ma zupełnie inną konsystencję niż "zwykłe" proszki. Widać, że nie zawiera substancji zwiększających objętość i jest mniej sypki. Jego skuteczność oceniam na średnią. Podczas prania zwłaszcza w temp. 40C bardzo się zbryla. Za to jest świetny do prania ręcznego w wyższej temperaturze. Bardzo dobrze rozrabia się z wodą. Polecam go do prania ręcznego, ale zdecydowanie odradzam do prania w pralce.

Sodasan ekologiczny Skoncentrowany Proszek Do Prania jest to uniwersalny środek intensywnie skoncentrowany do prania wszystkich tkanin poza wełną i jedwabiem. Nie zawiera optycznych rozjaśniaczy ani enzymów. Kolory dłużej pozostają świeże, a włókna są chronione. W przypadku prania w twardej wodzie można uzupełnić jego działanie stosując środek do zmiękczania wody. Do prania białych tkanin można również dodać środek do wybielania.

Skład:
> 50% ekologiczne mydło roślinne jako substancja myjąca aktywna
10 - 30% sodium carbonate - krzemiany zapobiegające zanikaniu kolorów oraz służące jako środek przeciwkorozyjny
5 - 10% silicates - poliaspaginiany zwiększające skuteczność oraz zmiękczające wodę
2 - 5% cytryniany (sole z kwasu cytrynowego) szybko wiążące związki wapienne w chłodnej wodzie
1 - 2% olejki eteryczne

Sodasan skoncentrowany proszek do prania

Sodasan ekologiczny proszek do prania

Podsumowując:
+ poręczne opakowanie
+ miarka
+ bardzo wydajny
+ ekologiczny
+ dobry do prania ręcznego
+ nie zawiera substancji zwiększających objętość

- zbryla się w niskich temperaturach
- średnia skuteczność w zwalczaniu plam

Kupiłam go tu:
http://www.natural-beauty.pl/sodasan-uniwersalny-proszek-do-prania-laundry-powder-40-60-95.html

Pozdrawiam
Kastiana :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...